Dagtrip Londen geboekt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joyce Geerts - WaarBenJij.nu Dagtrip Londen geboekt - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joyce Geerts - WaarBenJij.nu

Dagtrip Londen geboekt

Door: Joyci3j

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 April 2016 | Nederland, Eindhoven

In eerste instantie dacht ik aan een dagtripje naar Parijs. Veel mensen verklaren me voor gek met al die aanslagen, misschien ben ik in dit soort dingen dan weer te nuchter, maar denk daar totaal niet over na. Loop zoveel kansen mis als ik dingen zou moeten vermijden en in mijn opinie kan het overal mis gaan, daar hoef ik de deur niet eens voor uit. In Parijs en Brussel loopt het op dit moment toch ook niet leeg? Die mensen moeten ergens wonen, dus mocht het nog een keer gebeuren dan zitten die er veel dichter bovenop en acht de kans trouwens heel klein dat ik net op het verkeerde moment op de verkeerde plek ben. Dus.... why not?

Afgelopen donderdagavond raak ik met Iris aan de praat (eigenlijk niks nieuws, want dat doen we iedere dag :P), zij oppert om naar Londen te gaan. Londen staat enorm hoog op onze bucketlist, maar met deze dagtripjes ga je bijna bij elke organisatie met de ferry en dat houdt me tegen. Vind de boot niet eng, want heb er vaker op gezeten, maar tijdens mijn vakantie op Curaçao, hebben we een excursie naar klein-curaçao gedaan en meer als de helft van de boot was aan het kotsen. Dik trauma dus, als de boot een beetje langs de kust vaart heb ik er geen problemen mee, maar liever niet op open zee. Kan de hele wereld me wel wijs maken dat het meevalt, maar toch weiger ik het om op die boot te stappen. Als ik ziek word is mijn hele dag naar de klote, beetje zonde.

Dus zo begint onze zoektocht... wij zoeken een organisatie die met de Eurotunnel de oversteek maakt. We komen uit bij Brabant Expres. Ik bel ze voor de zekerheid nog even, telefonisch bevestigen ze dat ze eigenlijk altijd met de Eurotunnel gaan. Eerst met de bus naar Calais en vanuit daar met de trein naar Dover. Afgelopen vrijdag hebben we geboekt. Wij gaan gewoon naar Fucking Londen.. Heerlijk impulsief dit, love it!

Vorig jaar op 1 juni kwam ik terug uit Amerika/Canada, dit jaar op 1 juni zal ik terugkomen uit Tenerife. In de tussentijd ben ik nog in Indonesië en Dubai geweest... en geheel onverwacht mag Londen daar ook nog aan toegevoegd gaan worden.. nog 34 daagjes wachten en dan is het zover!

  • 03 April 2016 - 18:22

    Iris:

    Zoveel zin in. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Joyce

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 31471

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 07 September 2017

7. Curacao (30-08-2017)

25 Mei 2016 - 01 Juni 2016

6. Tenerife Zonvakantie (05-2016)

07 Mei 2016 - 08 Mei 2016

5. Londen Dagtripje (05-2016)

24 Maart 2016 - 28 Maart 2016

4. Dubai stedentrip (03-2016)

02 Oktober 2015 - 17 Oktober 2015

3. Java - Bali rondreis (10-2015)

22 Mei 2015 - 30 Mei 2015

2. Amerika/Canada rondreis ( 05-2015)

05 Mei 2000 - 01 Augustus 2014

1. Reizen van voor 2015

Landen bezocht: